OTT

OTT is Over The Top សំដៅលើខ្លឹមសារផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលចែកចាយតាមអ៊ីនធឺណិត ដូចជា Mobile Banking,…

ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលមានគោលដៅខ្ពស់

  •  OTT នាំមកនូវអត្ថប្រយោជន៍នៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមកម្មវិធីទៅកាន់ឧបករណ៍ផ្ទុកថ្មី
  •  Demand-side platforms (DSP) បានផ្លាស់ប្តូរពិភពផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមកម្មវិធីដោយផ្តល់នូវវិធីមួយដើម្បីផ្គូផ្គងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មជាមួយអ្នកប្រើប្រាស់ដែលត្រឹមត្រូវកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាព។  OTT នាំយកឧបករណ៍ទាំងនេះទៅកាន់បណ្តាញ និងវេទិកាជាច្រើនទៀតដែលពីមុនមិនអាចកំណត់គោលដៅ ឬតាមដានការចូលរួមបានទេ។

ការបែងចែកអតិថិជន

  • នៅពេលដែលanalogក្លាយជាឌីជីថល អ្នកផ្តល់សេវាអាចរៀន និងភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយអតិថិជន
  • កម្មវិធី OTT ផ្តល់ជូនអ្នកទីផ្សារនូវសមត្ថភាពក្នុងការបែងចែកអតិថិជនឱ្យកាន់តែជាក់លាក់ រួមទាំងការបែងចែកអ្នកប្រើប្រាស់ផ្ទាល់ផងដែរ

 បង្កើនប្រសិទ្ធភាព

  • ការដកកញ្ចប់ ការកាត់ខ្សែ និងដំណើរការ OTT អនុញ្ញាតឱ្យមានការចែកចាយ និងកំណត់តម្លៃខ្លឹមសារកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាព។

ប្រភេទផ្សេងគ្នានៃមាតិកា OTT រួមមាន:

  • ការផ្ញើសារ – វាសំដៅទៅលើសេវាកម្មផ្ញើសារដូចជា WhatsApp, Facebook Messenger និង Line ។

របៀបដែល OTT ឈានដល់៖

ជាមួយនឹងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម OTT អ្នកអាចផ្ញើសារគោលដៅទៅកាន់មនុស្សត្រឹមត្រូវ។  វាអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រមូលលក្ខណៈអាកប្បកិរិយាដូចជាភេទ អាយុ ចំណូល ចំណូលចិត្តការមើល